"השפה של איזבל"

השפה של איזבל

השפה של איזבל

מפגשים טיפוליים וכלים להתמודדות לחולה סרטן ולמשפחתו

מאת: איזבל מיקל

הספר "השפה של איזבל- מפגשים טיפוליים וכלים להתמודדות לחולה סרטן ולמשפחתו" מעניק את הכלים באמצעותם ניתן להפוך רגעים בלתי נסבלים, לרגועים ושלווים יותר.

בספר מובאים סיפורם של חולי סרטן ובני משפחותיהם, והתמיכה הנפשית לה זכו דרך שיחה, הילינג, נשימה מודעת ומדיטציה. החומרים לספר נאספו על ידי איזבל מיקל, לאורך שנות עבודתה הרבות עם חולי סרטן במחלקות האונקולוגיות. הקריאה בספר זה מעבירה את הקורא תהליך אישי ומחזק, ומומלצת הן לאדם המתמודד עם המחלה, הן לבני משפחתו וסביבתו הקרובה והן למטפלים ולסגל הרפואי.

השפה של איזבל

השפה של איזבל- מפגשים טיפוליים וכלים להתמודדות לחולה סרטן ולמשפחתו

 - "תודה על הספר. תודה על הסיפור, הבנת הזיכרון של הפרטים ותודה על היחס. אני לא מאמין או מבין באנרגיה, אבל אני יודע שאת לא פחות מאף פסיכולוג של בית חולים, ולדעתי אף יותר. שיחה של עשר דקות איתך, המגע הקטן והמבט בעיניים שלך שווה הכל- תודה!" (מטופל שסיפורו מובא בספר).

-"מרגישה צורך להודות לך על שיתוף כל-כך כנה בדרך שלך! ישנו משהו ב"השפה של איזבל" שנכנס ללב שלי במקום עמוק, יודע, שותף ומתרגש. מתרגש בכל פרק, מהנגיעה העמוקה, הכנה שלך באנשים, ביופי ובעומק של נשמתם ונשמתך, ובליווי מלא הכבוד האנושי שחוו בעזרתך, אל מותם וחייהם. מתרגשת גם להכיר קצת יותר את הסיפור האישי שלך… כל-כך מעט חלקת וסיפרת… חשה כבוד עמוק לבחירה שלך, ול"השפה של איזבל", לשפה שלך. מצאתי פה המון הקשבה מלאת כבוד ואהבה לחיים ולנשמתם" (מורה ומלווה רוחנית להילינג).

 - "נהניתי והתרגשתי- ספר קריא ומדויק" (מנהלת מגמה לפסיכותרפיה טראנס פרסונאלית).

 - "בכיתי יחד עם כולם והרגשתי התרוממות רוח" (אחות במחלקה אונקולוגית).

 - "מהרגע שהתחלתי לקרוא את הספר, אני לא מסוגלת לעזוב אותו" (אמא של מטופל חולה סרטן).

 210 עמודים

מחיר מומלץ: 88 ₪

את הספר ניתן להשיג באתר, בטלפון 050-8666602; ובחנות 'רידמן' – חיים לבנון 26, רמת אביב; חנות הספרים 'פורת'; ביאליק 38, רמת גן ובפורטל לפסיכותרפיה גופנית.

אודות איזבל מיקל

כתבה על איזבל מיקל באתר 'מוטק'ה'


לרכישת הספר לחץ כאן

כתיבת תגובה